León

León
este León esconde algo...

Ratón

Ratón
y este Ratón también...

martes, 29 de diciembre de 2009

Hebreo


האריה והעכבר


אריה שכב לנוח מתחת לעץ, ועכבר קטן עלה וטייל על גופו. כעס האריה על העכבר, הושיט את כפו ותפס אותו. אמר האריה לעכבר: "איך אתה מעז להפריע לי? עכשיו אטרוף אותך


."נבהל העכבר ואמר לאריה: "אנא סלח לי, שחרר אותי בבקשה, ואולי פעם תצטרך את עזרתי


צחק האריה וענה לעכבר: "אתה קטן וחלש ואני גדול וחזק. איך תעזור לי?" בכל זאת שחרר האריה את העכבר, והעכבר הלך לדרכו.


לאחר כמה ימים באו צידים ליער. הם תפסו את האריה וקשרו אותו בחבל. האריה לא הצליח להשתחרר.

הוא שאג וקרא לעזרה אבל אף אחד לא עזר לו..


העכבר שמע את שאגות האריה, מהר אליו כרסם את החבל בשניו החדות ושחרר את האריה.


2 comentarios:

  1. Ximena Goycochea de Argentina nos envió el cuento en hebreo

    ResponderEliminar
  2. Daniel, desde Israel nos lo mandó en hebreo:

    האריה והעכבר

    היה היה עכבר קטן, אשר בעודו יוצא ממאורתו, פגש באריה עצום.

    האריה רצה לאכול אותו.
    “בבקשה, אדון אריה, אל תאכל אותי. יום אחד אולי תזדקק לי.”
    האריה ענה, “מדוע שאזדקק למישהו קטן כמוך?”

    בעודו רואה כמה קטן היה העכבר, האריה ריחם עליו ושחרר אותו.
    יום אחד, העכבר שמע שאגה איומה.
    זה היה האריה.

    כשהגיע למקום, הוא מצא את האריה לכוד ברשת.
    “אני אציל אותך!” אמר העכבר.
    “אתה? אתה קטן מדי למשימה כל כך קשה.”

    העכבר החל לכרסם את הרשת והאריה ניצל.

    מאותו היום, הם היו חברים לעולם

    ResponderEliminar