León

León
este León esconde algo...

Ratón

Ratón
y este Ratón también...

martes, 29 de diciembre de 2009

Armenio

Առյուծը և մուկը


1.- Մի անգամ մի մուկ դուրս եկավ իր բնից և հանդիպեց մի հսկայական առյուծի:

2.- Առյուծն ուզեց ուտել նրան:
- Խնդրում եմ առյուծ, մի կեր ինձ:
Հնարավոր է, որ մի օր իմ կարիքն ունենաս:
Առյուծը պատասխանեց նրան.
- Ինչպե՞ս ես կարծում, որ քո կարիքն ունենամ, երբ դու այդքան փոքր ես:

3.- Առյուծը խղճաց մկանը տեսնելով, թե որքան փոքր է ու բաց թողեց նրան:
Մի օր մուկը լսեց սարսափելի մռնչյուն:
Դա պարոն առյուծն էր:

4.- Երբ մոտեցավ այն տեղը, որտեղից արձագանքվում էին ձայները, ցանցում բռնված առյուծին գտավ:
- Ես քեզ կփրկե~մ – ասաց մուկը:
- Դ՞ու, չափազանց փոքր ես և չէս կարող այդքան ուժ գործադրել ինձ արձակելու համար:

5.- Մուկը սկսեց կրծել ցանցի թելերը և առյուծը կարողացավ ազատվել:

6.- Այդ երեկոյից ի վեր, երկուսով ընդմիշտ դարձան ընկերներ:

2 comentarios:

  1. la mediadora Tatevik Galoyan de la Asociación Cultural Armenia de Barcelona nos lo dió encantada

    ResponderEliminar
  2. Polly nos dice desde su país que así debería ser en Armenio Occidental:

    Օր մը մկնիկ մը կար որ իր ծակեն ելլէլուն հսկայ առյուծին հանդիպեց:

    Առյուծ անոր ուզեց ուտել:
    «Հաճիս, մի ուտեր ինծի, դերեւս օր մը օքնութիւնս պէտք պիտի ուննենաս ինծմէ:»
    Առյուծ պատասխանեց իրեն «Ինչ՞ պէտք կրնաի ունենալ անձէն որ աիդքան պզտիկ քան թէ դուն:»
    Տէսած որ քան պզտիկ է մկնիկը, առյուծ մեխքացաւ իրեն և ցքեց:

    Օր մը մկնիկը բարցրաձայն պորալը լսեց:
    Առյուծն եր:

    Հասաւ և քտաւ առյուծ բրնուեց ցանցին մեչ:
    «Քեզի կ՛ապաշխարեմ» ըսաւ մկնիկը:
    «Դուն՞ Շատ պզտիկ ես այսքան դժվար քործին համար:»

    Մկնիկը պարանին ըսկսաւ խածնել և առյուծին ազատեց:

    Այդ օրվանէն անոնք բարեկամներ եղան:

    ResponderEliminar